گارانتی و اعلام مشکل محصول

شرایط ضمانت‌نامه و گارانتی: * مدت زمان ضمانت 24 ماه برای کالاهای نصبی از زمان نصب توسط سرویسکار مجاز شرکت و مدت زمان ضمانت 24 ماه برای کالاهای غیرنصبی از زمان خرید میباشد. * جهت فعال‌سازی در سیستم گارانتی می‌توانید از طریق ارسال سریال دستگاه به وسیله پیامک به شماره تماس 0212708 یا از طریق پیام رسان‌های اینترنتی به شماره 09219561408، بخش خدمات پس از فروش اقدام فرمایید. * صفحه روی کالاهای شیشه‌ای، قسمت‌های مکانیکی، موتور و نیز قطعات فنی محصولات (به طور مثال توربوپولی، فنک، برد و کلید برق، دکتور، ایمنت و...) به مدت ۲۴ ماه شامل گارانتی تعویض می‌باشد. * هر گونه ایراد یا خسارت ناشی از عوامل طبیعی، نوسان برق، سقوط، استفاده نادرست، آتش‌سوزی، حمل نامناسب و دستکاری افراد غیر مسئول یا مراکز تعمیر غیر مجاز، شامل گارانتی نمی‌باشد. * اجزای خارجی شامل استیل، سرشعله، چدن، بدنه دستگاه، شیشه درب فر و ماکروویو و هود و ... شامل ضمانت نمی‌باشد و هرگونه تغییررنگ، سوختگی و شکستگی قطعات تزئینی برای شرکت ایجاد نمی‌نماید. * در صورت نصب و راه‌اندازی دستگاه توسط افراد و سرویس‌کاران غیر مجاز، ضمانت‌نامه فاقد اعتبار است. * هزینه نصب اولیه ایاب و ذهاب، تعمیرات در دوره گارانتی رایگان است. * هزینه ایاب و ذهاب خارج از محدوده شهری بر اساس تعرفه مایه‌التفاوت دریافت می‌شود. * قطعات تعویض شده در دوران تعهد ۶ ماه گارانتی می‌شود. * هزینه لوازم مصرفی به عهده مصرف کننده می‌باشد. * در محصولات غیرنصبی با توجه به تحویل و بررسی محصول به صورت سالم و دریافت رسید از مشتری توسط فروشگاه، ایرادات ظاهری بعد از تحویل شامل گارانتی نمی‌باشد. * در محصولات غیرنصبی حمل دستگاه به محل تعمیرگاه مجاز خدمات پس از فروش، به عهده مشتری می‌باشد. * هزینه‌های مربوط به تعمیر و تعویض قطعات در مواردی که شامل گارانتی نگردد، طبق تعرفه شرکت از مشتری دریافت می‌شود. خراشیدگی و شکستگی بدنه دستگاه و همچنین لوازم مصرفی/جانبی، شامل گارانتی نمی‌باشد. * شستشو با مواد شوینده، براق کننده یا جلادهنده غیراستاندارد که باعث صدمه زدن به بدنه و ظاهر دستگاه شود، شامل گارانتی نمی باشد. * هر گونه خط‌خوردگی متن ضمانت‌نامه، مخدوش بودن یا عدم درج تاریخ خرید و مهر فروشنده باعث ابطال کارت ضمانت می‌شود. * در محصولات غیرنصبی همراه داشتن فاکتور خرید و کارت گارانتی در هنگام استفاده از خدمات الزامی است. * در صورت مشاهده هر گونه اشکال، مراتب را فورا با واحد مرکزی خدمات پس از فروش ناب سرویس(0212708) اطلاع دهید.

© All Right Reserved Masterplus.
سبد خرید